lollajapp

Alla inlägg under april 2011

Av Marie - 13 april 2011 14:16

visa befolkningen att jag fortfarande lever och inte hamnat nånstans där jag egentligen hör hemma så gör jag väll en liten uppdateringen :P...

Har väll inte hänt engentligen så mycket sen sist som är värt att informera om typ och det som är värt har jag glömt bort.....

Ska iallafall va lagomt social av mig och se film strax....


Besöken avlöser varandra för tillfället så det blir inte många ensamma stunder, jag klagar då absolut inte :).


Är sjukt sugen på...hmmm...nånting kan bara inte komma på vad exakt... 

Av Marie - 5 april 2011 10:53

en hel del senaste tiden men har helt ärligt inte orkat skriva pga diverse olika anledningar.


Mitt liv tuffar på som vanligt, inget överdrivet intressant som händer just för tillfället. sitter mest bara och väntar på att saker och ting ska hända.......Fått en hel del samtal senaste två dagarna och vi får väll se hur det kommer bli med det som meddelats......


Två veckor kvar innan ena sonens pappa kommer tillbaka till stan...hmmm...

Helgen efter så ska Joakim sova hos mig för första gången...

Den 13:e är det besök på psyket igen för min del...


ähh orkar inte sitta vid datorn, allt känns bara så bläääääää nu typ......

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards