lollajapp

Alla inlägg under november 2011

Av Marie - 9 november 2011 16:44

Fy fan va länge sen det var jag uppdaterade här såg jag nyss. Helt ärligt har jag haft alldeles för mycket att göra för att hinna med att uppdatera mina kära läsare om mina senaste bravader  .


Iallafall har jag både hunnit avsluta ett  förhållande och skaffat mig ett nytt sen sist.

Jag har inte varit hemma nu på snart en månad men imorgon e det dags igen, blir en avslappningshelg för min del tror jag...

Ska göra ett par ärenden imorn först bara när jag kommer till stan sen får jag väll se vad som kommer att ske.

Får väll se hur folket här ute ska klara sig utan mig hela helgen hahahahaha...


en liten kort sammanfattning kanske jag borde göra..

  • som sagt har hunnit ha ett kort förhållande med en kille
  • hunnit skaffa nytt förhållande med ny kille
  • vart runt halva landet bara för att lixom..hehehehe
  • jobbat lite halverst nu drygt en månad ute i ingenstans
  • Fått en hel del nya bekantskaper
  • fått nya diagnoser :(

Orkar fan inte skriva nå mer just nu,får väll ta tillfället i akt i helgen om de blir en stundöver istället och fortsätta....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards