lollajapp

Alla inlägg under juli 2011

Av Marie - 11 juli 2011 14:48

som snurrar i huvudet på mig idag om en massa olika saker. Har en del saker som borde tas itu med men vette fan om jag har sån stor lust egentligen. Blir som ett barn i trottsåldern vid vissa situationer hahahaha


Tänkt en hel del på en annan sak idag också som dykt upp då och då tidigare i huvudet och som vanligt har jag bara blivit ännu mer förvirrad av mina egna tankar. 


Vet som inte riktigt vad som kommer hända nu den närmsta tiden men det är väll som bara hålla tummarna om att det inte ska gå helt åt helvete. Är iallafall snart dags att ta ett besök hemma och ordna lite grejer innan jag sticker iväg nästa sväng. Tanken är väll att man ska va hemma under trästocksfestivalen och veckan efter det iallafall.....


hmmm..ja nu blev ni lagomt fundersama kan jag tänka mig så jag avslutar väll här...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards