lollajapp

Direktlänk till inlägg 1 december 2011

onödiga frågor

Av Marie - 1 december 2011 01:47

Personligt
1. Ditt fullständiga namn? - Mia Sandra Marie Johansson
2. Korrekt ålder? - 26år och 11 månader drygt
3. Längd? - 1.85
4. Vikt? - ingen aning
5. Smeknamn? - många 
6. Vart bor du? - helvetet
7. Vad gör du på fritiden? - chattar mest
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - kolla efter den mest förvirrade människan där ute
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - min vikt
10. Vad är du mest nöjd med? - Ögonen.
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - ängel med glorian på sned och högaffeln i handen
12. Vad vill du jobba som äldre? - med ungdomar
13. Hårfärg? - just nu svart 
14. Ögonfärg? - melerade
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - näää 
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - hahahaha Ja. 
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - lite för mycket ibland
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med?  beror på vart jag ska
19. Någon vana? - många
20. Lyckotal? - näää
21. Vad heter din bästa vän? - F 
22. Hur många nära vänner har du? - en del och dom vet vilka dom är :) 
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? -I vissa kretsar ja 
24. Vet många personer vem du är? - hahahaah jo nästan för många 
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Nej.
26. När var du senast med någon kompis? - i går :) 
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nej
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - hmm måste va F tror jag
29. Vem sov senast hos dig? - jag själv :)



Romantik
30. Vill du ha ett förhållande? - Har ett! 
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? Spelar ingen roll
32. Är du kär? -Ja det är jag :)
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - Jo då :)
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - Ja det är jag annars skulle jag inte ha ett redan
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - hela vägen
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Lite men ändå inte
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - det gör jag absolut
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - går inte skola
39. I din klass? - har ingen klass


Från kram till sex
40. Har du kramat motsatta könet? - Ja.
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Ja.
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - Ja!
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - Ja!
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - Ja.
45. Har du pussat den du tycker om? - Ja!
46. Har du pussat någon inför folk? - JA!
47. Kysst någon inför folk? - JA!
48. Hånglat inför folk? - yepp 
49. Vem var ditt första hångel? - hmm minns inte :/
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - för många 
51. Vem är ditt bästa strul? -vägrar svara personen vet själv vem han eller hon är
52. Och vem är ditt senaste? - Älsklingen 
53. Ditt snyggaste hångel? - Nemo
54. Skäms du över att hångla inför folk? - Nej. 
55. Haft sex med någon på offentlig plats? - Ja.
56. Haft sex överhuvudtaget? - Ja..
57. Hur gammal var du första gången? - svarar inte
58. Hur gammal ville du vara första gången? - aldrig tänkt på
59. Blivit dumpad efter sex? - Ja men inte pga det
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Ja. 
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - Gissa på den..


Tankar & skit
62. Har du någon fobi? - Ja.
63. Har du någon allergi? - jo flera
64. Vad tänker du på innan du somnar? - My sweet
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - beror på vem det är

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - att någon tycker om mig
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Mysig kväll med killen, det händer inte ofta. 
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Killen

69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - andra killar än min sötnos hmmm aldrig


Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? Oskuld 40+
75. Vänskap eller förhållande? - båda
76. Snyggaste killen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen i stan med finast personlighet? - den som utmärker sig på ett possetivt sätt mest
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - naket
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 13


Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? - Ja.
81. Isåfall vem då? - någon med pengar
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - ingen aning
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Nej.
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - konstig fråga på flera olika sätt..
85. Kunna sova ute på vintern? - absolut inte, skulle frysa ihjäl direkt

86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - england
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - hmm väljer att inte svara
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - yepp.
89. Vad klär du dig i oftast? - de som känner mig vet
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - nja
91. Klär du dig dyrt? - absolut inte
92. Vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - hårdrock


Senaste 48 timmarna har jag? 
93. Pussat någon? - Ja.
94. Haft sex? - Nej.
95. Fått en kram av en helt okänd? - Nej.
96. Ringt någon? - Ja.
97. Blivit uppringd? - Ja,
98. Funnit kärleken? - ja gör jag varje gång jag tänker på my sweet 
99. Kollat på google? - Det är min första sida.


SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog detta? - 15 min ungefär

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 13 augusti 2013 05:03

jaha så går det när man inte tänker efter alltså.   I dag så ska jag på möte på stöd och rehab och sen orka med att fira min älskling som fyller år, som tur är slipper jag stå för bakandet och tjaffs då hans mamma gör det :)   Vad har jag gjo...

Av Marie - 11 juni 2013 13:53

I söndags var det fördelsedagsfirande för min son Joakim och jag är glad att så många ville komma och vara med. Han blev nöjd över presenterna och att han fick umgås med sin storebror och kusin   . Efter firandet så åkte jag och Edwill till leos lekl...

Av Marie - 6 juni 2013 13:20

Jaha i dag ska alltså Sverige fira sin nationaldag, hmm inte märkt av så mycket av den saken faktiskt precis som tidigare år. Hos mig och killen blir det iallafall lugnt orkar inte ens ta mig till bonnstan för att fira. Vill ändå hälsa till folket ...

Av Marie - 2 juni 2013 12:53


Börja väll med att berätta att jag har efter många års velande äntligen gjort min första tatuering. Hade tydligen lite svår hud att gadda men färgen sitter då där den ska och den läker bra. Motivet är speciellt ritat för mig och jag är glad att jag g...

Av Marie - 3 maj 2013 17:29

nu är det fan jävligt längesedan jag uppdaterade här, har inte haft ork helt enkelt. Mycket har hänt och ändå finns det inte så mycket jag vill skriva om här. Kan berätta dock att jag fått diagnos från min utrdening och den lyder A-typisk Autism ( ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards