lollajapp

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Marie - 10 december 2011 20:34

Måste bara berätta att jag har världens mest underbara älskling  . Jag vet att det varit en hel del snack om ålderskillnaden mellan oss men jag bryr mig inte  . Folk får snacka bäst dom vill.

Det få gånger jag kunnat vara så lycklig som jag är just nu och känslorna jag har för Nemo är obeskrivliga. Har kännts så jävla rätt från första början. Är så glad att han tog steget och kontaktade mig för jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom  

Saknar honom varje sekund vi är ifrån varandra och vill verkligen inte släppa honom när vi är med varandra. Är kär upp över öronen i honom och älskar honom mer än livet.




Nemo du är min och bara min    

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards