lollajapp

Alla inlägg under mars 2012

Av Marie - 29 mars 2012 23:52

Hade sån lust att få skriva av mig lite men vet inte riktigt vad jag vill eller kan skriva om längre...dilemma typ  

Har haft en hel del tankar i huvudet senaste tiden och jag blir inte klok på en enda av dem, känner mig så otillräcklig just nu vill så gärna finnas till för alla jämt och ständigt men de e alltid nån som blir lidande hur jag än gör.

Senaste tiden har varit känslomässigt turbulent för min del, vet inte riktigt vad det är som försegår...jag vill så mycket...

Känns som jag står och trampar runt hela tiden och fastnar i gammla vanor för lätt just nu...


I det stora hela så känner jag mig kedjad fast och instängd på nått sätt.... svårt att förklara egentligen exakt vad jag menar...

Saknar något enormt mycket men kan inte sätta fingret på exakt vad det är just nu.... kaos i huvudet på mig...


Vad fan är det jag vill egentligen????

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards