lollajapp

Direktlänk till inlägg 11 juni 2013

födelsedagsfirande

Av Marie - 11 juni 2013 13:53

I söndags var det fördelsedagsfirande för min son Joakim och jag är glad att så många ville komma och vara med. Han blev nöjd över presenterna och att han fick umgås med sin storebror och kusin   . Efter firandet så åkte jag och Edwill till leos lekland en stund så fick han göra av med lite energi.


Va på möte igår också och nu är det bara vänta på tingsrättens beslut ang vårdnadsöverflytten på Joakim. Politikerna på mötet va då på min och Joakims pappas sida ang umgänget och att det inte fungerade som det ska. Får hoppas på att det blir en ändring på den saken nu.


Känner mig groggy idag av medicinen så blir inget långt inlägg denna gång, ska lägga mig under täcket igen och invänta älsklingen som är på stan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 13 augusti 2013 05:03

jaha så går det när man inte tänker efter alltså.   I dag så ska jag på möte på stöd och rehab och sen orka med att fira min älskling som fyller år, som tur är slipper jag stå för bakandet och tjaffs då hans mamma gör det :)   Vad har jag gjo...

Av Marie - 6 juni 2013 13:20

Jaha i dag ska alltså Sverige fira sin nationaldag, hmm inte märkt av så mycket av den saken faktiskt precis som tidigare år. Hos mig och killen blir det iallafall lugnt orkar inte ens ta mig till bonnstan för att fira. Vill ändå hälsa till folket ...

Av Marie - 2 juni 2013 12:53


Börja väll med att berätta att jag har efter många års velande äntligen gjort min första tatuering. Hade tydligen lite svår hud att gadda men färgen sitter då där den ska och den läker bra. Motivet är speciellt ritat för mig och jag är glad att jag g...

Av Marie - 3 maj 2013 17:29

nu är det fan jävligt längesedan jag uppdaterade här, har inte haft ork helt enkelt. Mycket har hänt och ändå finns det inte så mycket jag vill skriva om här. Kan berätta dock att jag fått diagnos från min utrdening och den lyder A-typisk Autism ( ...

Av Marie - 23 april 2012 16:24

Har på senaste tiden haft flera saker att fundera över och jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med vissa grejer. Snart blir det ännu mer och jag vet redan nu att det kommer bli kaos av det hela.   sitter nu hos mamma och väntar på att få sk...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards