lollajapp

Alla inlägg under juni 2011

Av Marie - 20 juni 2011 19:45

once in a lifetime tillfälle får ni nu här.

Första låttexten jag skrivit nånsin som varit mer av det seriösa hållet och som faktiskt blivit helt okej. Detta mina kära läsare är dock bara första versionen av låten så den är långt ifrån klar.


Close to nothing...


Every-body's searching, trying to find the meaning of something.

Their life's filled whit no meaning, no answers at all.

Their all close to nothing, nothing at all.


Heads are filled whit questions

No one can tell you the truth.

What happens when it's over and the silly thoughts are forgotten.

When the in divide is passing the border between life and nothing.


You are all close to nothing, nothing at all

From the beginning of everything you are all close to nothing

....nothing at all.


Nothing you do will ever be remembered

Nothing you say will ever make sense

Nothing you craft will ever hold in the end


All you ever succeed whit is to fail


Surrender to your faith to be nothing

When death strikes you your hard attempts will in the end be forgotten.

Nothing will last forever and everything is always close to.........nothing.


//copywrite lollajapp aka Marie

Av Marie - 13 juni 2011 14:59

Jag vet att jag vart extremt dålig på att skriva senaste tiden i bloggen men vissa andra saker har varit mer intressanta och betydelsefulla att göra för min del  . Har senaste månaden gjort en långvarig visit hos F utanför helvetet och mått riktigt bra. Lite bortskämd blir man väll men det tycker iallafall jag att jag förtjänar. Länge sen man blev omhändertagen på detta sätt utan en massa krav på sig.


Blir väll en sväng hem imorgon eller på onsdag skulle jag tro men sen tillbaka till friheten igen. Är ensamen just nu ett par timmar då F skulle in till stan för att ordna lite grejer.


Vet att jag tjatat lite om hur underbar F är men de e ju sant och jag vill att hela världen ska få veta det också (dock uppskattar nog inte F att jag förstör "badboy-ryktena" om honom hahahahahaha). Bara för att klargöra så är vi bara "vänner" men men återstår att se hur det kommer att sluta, intresse och känslor finns men också omständigheter av negativt slag tyvärr......men jag vill... 

Är iallfall singel men vet inte hur många % i dagens läge......Har iallafall fått exet ur mitt liv.


Vad har hänt senaste tiden då, jao mycket och ännu mer känns det som men vet inte riktigt vad eller om jag vill skriva nått av det här. Har mest tagit det lungt och kopplat av med trevligt sällskap och nya bekantskaper, fått nån ovän här och där men that's not my lost....


Nu är F på väg hem strax så jag ska väll ta och försöka göra nått vettigt innan dess, påbörjade ihopplockning av lite grejer men kom av mig en stund hahahahaha....


PARTY ON PEOPLE!!!!







Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards