lollajapp

Alla inlägg under februari 2012

Av Marie - 19 februari 2012 01:52

till folket som orkar bry sig   

*Är fortfarande mer eller mindre försökskanin på psyket men verkar ha fått en medicin som fungerar hyffsat bra för sömnen nu iafl :)

*Har fortfarande ingen fungerande dator hemma så mitt surfande på nätet är begränsat en hel del   det suger mängder alltså....

*Har fått komma igång med två av mina utredningar nu *yeeey*....

*Har senaste tiden skrivit en del texter för hand (ska renskrivas och nån av dem kommer väll läggas ut    )

hänt lite mer också men tar det en annan gång



Saknar min älskling hela tiden, kan inte sluta tänka på honom utan honom skulle min värld rasa ihop och gå under  



Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards