lollajapp

Alla inlägg under maj 2013

Av Marie - 3 maj 2013 17:29

nu är det fan jävligt längesedan jag uppdaterade här, har inte haft ork helt enkelt.

Mycket har hänt och ändå finns det inte så mycket jag vill skriva om här. Kan berätta dock att jag fått diagnos från min utrdening och den lyder A-typisk Autism ( genomgripande störning i utvecklingen), psykos och uppmärksamhetsstörning.

Käkar för tillfället Nozinan för sömnen och Cisordinol för hallucinationer, ångest och oro.

Fått veta att fol tvivlar på att jag slutat med drogerna och det kan jag helt ärligt säga att det har jag visst gjort, känner inte ens något sug efter att börja om igen. Att jag beteer mig underligt ibland har andra förklaringar tex medecinerna och humörsvängningar.


Har tagit hål i näsan igen YEYY, ett steg närmare det slutgiltiga målet med piercingarna :).

Har börjat på ett ställe som heter kompare och vi letar tillsammans efter en praktikplats som matchar mina behov. Jag går även på psyket varje vecka för att bearbeta allt som jag varit med om i lvet.

Kommer säkert på mer att skriva om sen men det märks ju när nästa inlägg dyker upp. Det mesta berättar jag ju Fb redan så är ni som läser inte vän med mig där så får ni gå nyfikna :P

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards