lollajapp

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Marie - 7 oktober 2010 08:43

har sovit lite dåligt inatt så ursäkta om det kommer att bli rörigt nu en sväng.

Fick telefonsmatal inatt klockan två typ, blev inte alls sur eller så men TIDEN......hade nog panik med att kunna få nån timmes sömn innan målaren skulle komma. Blev just utkastad från sovrummet av han för att han skulle spackla där inne. Kommer nog bli rätt så snyggt när allt är klart. Skulle ha haft lite nya möbler bara som passar till färgerna jag valt.


Är ganska så förvirrad över en hel del saker för tillfället. Finns en person i min närhet som jag inte riktigt förstår mig på ibland. Jag är väll inte världens bästa på att alltid visa vad jag vill heller men mig går det ju iallafall att fråga.....


Har faktiskt varit duktig nu senaste tiden, mycket motion har det blivit (på flera olika sätt...haha). Väntar bara på att det ska börja synas nån gång att jag går ner i vikt.


Vill hoppa in i duschen just nu men det går inge bra då allt typ är blockerat överallt...............måste en sväng på handlarn också när de öppnar. Fan de borde nästan va olagligt att tvinga folk att gå upp före klockan åtta på morgonen speciellt  om detta folk har nikotinbrist och närmsta kiosk öppnar inte på flera timmar (eller en åtminstone).


Har egentligen hur mycket som helst jag skulle kunna skriva om men orkar fan inte.....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards