lollajapp

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Marie - 24 februari 2011 10:06

från bloggen så tar jag ett par av rubrikerna från listan på en gång.....


Mina mål/drömmar/önskningar.


Detta har jag skrivit om tidigare i bloggen så den som är intresserad får leta.....


Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.


Pengar (vem vill inte det typ). Skulle behövt lite nya kläder också, har börjat tappa så mycket vikt att det mesta av kläderna jag har är för stora...


Typ av killar jag faller för.


Det beror på om man ser tillbaka på mina ex så har de ju som allihoppa varit rätt så olika. Jag faller mer för personligheten än för utseendet men visst spelar även det in en liten smula.... På senare tid så har jag som haft en liten standard när det gäller killar och de har alltid varit kortare än mig, hårdrockare, tatuerade m.m


Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.


En miljon skulle inte räcka speciellt långt för mig hahahaha....Skulle iallafall skänka lite pengar till mina syskon, mina barn och mamma sen ta körkortet, skaffa bil, flytta till hus, shoppa och resten nöjen.....


En dålig vana jag önskar att jag inte hade.


Jag har svårt att säga ifrån och det har gjort att jag satt mig själv i flera olika knepiga situationer. Jag försöker verkligen att bättra mig men så fort jag säger nej till nått så spökar samvetet ordentligt och jag får ganska kraftig ångest.




-------------------------------------------------------------------------------------------------


Senaste tiden så har jag haft besök och det är en av anledningarna till att jag inte bloggat sen har som lusten att skriva försvunnit lite grann just nu. Får väll se om den behagar dyka upp igen eller inte. Har funderat till och från om jag ska ta bort bloggen eller låta den vara kvar......


Kan ju även stolt säga att jag lyckats rätt så bra senaste tiden med att hålla mig från alkoholen, känner inte ens nått sug efter att dricka. 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards