lollajapp

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Marie - 11 mars 2011 11:24

inlägg blir detbara idag.....

På söndag är då dags för avfärd ner mot fjollträsk för att sen tidigt på måndagmorgon kliva på planet till Storbritannien...... Är helt peppad på att fara och har faktiskt inte speciellt mycket ångest inför flygresan. Allt är som packat och mp3:n fylldes med lite ny musik igårkväll, detta kommer bli hur bra som helst ju :D


Kommer sakna vissa personer rätt så mycket då vi inte kommer att kunna ha daglig kontakt medans jag är borta men försvinner ju bara ett par dagar så både jag och dom kommer nog överleva. 


Har känts lite ensamt nu de senaste dagarna då jag mer eller mindre vant mig vid att F varit hos mig ganska frekvent senaste veckorna, får väll se  (och hoppas) på en eller två repriser när jag kommer tillbaka igen.


Nu ska jag ta och byta skärm till datorn sen ringa mamma och höra om de vill ha sällskap i helgen...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards