lollajapp

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Marie - 22 mars 2010 19:35

har det blivit senaste tiden men helt ärligt så har jag inte haft så mycket att skriva om.

Min jourkisse har fått ett nytt hem och för mig har det inneburit blandade känslor, är glad för hans skull men samtidigt lite ledsen att han inte är hos mig längre. Tur att jag har Trollet iallafall och sen är ju lillasysters ena vovve hos mig på vardagarna när hon går skola.

Har funderat lite fram och tillbaka senaste tiden på det här med djur och just nu känns det som om det räcker med en katt. Får se hur framtiden ser ut, vill ju helst ha en hund men då ska jag ju hitta en hund som passar mig.


I övrigt så har jag ju slutat skolan och letar jobb för tillfället.....går väll sisådär med den saken. Har egentligen ingen lust att jobba med de saker som jag har kompetens för (inom äldreomsorgen typ). Jag har länge varit inne på att jobba med ungdomar på något sätt men eftersom de flesta ungdomsgårdarna har stängt och övriga jobb kräver utbildning så verkar det som jag får ge upp de drömmarna. Kanske man ska bita ihop och tillfredställa alla andra istället för att jobba med något som man verkligen vill.


Ni får ursäkta mina kära läsare om det jag skriver är väldigt flummigt eller oförståeligt men jag skyller på en dundrande huvudvärk och lite sömnbrist.


Måndag idag och som vanligt ingenting på tv:n nästan så resten av kvällen ska nog mest troligen spenderas vid datorn, får jag tråkigt så blir det väll att bråka med Sims2 en stund.

Har iallafall inget mer ointressant att berätta om för tillfället.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards