lollajapp

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Marie - 25 mars 2010 10:24

Va hos lillasyster igår och klippte mig så nu är mitt långa hår borta. Blev kort bak och långt fram, senare idag så blir det att avfärga håret och sen blondera det. Kommer kännas sjukt ovant då jag inte varit varken korthårig eller blondin på flera år.

Får se om det blir att ta nå kort sen när det är klart och blir det bra så kanske jag vågar lägga upp nån bild här på bloggen också.


Sitter och väntar just nu på att klockan ska gå lite och sen ska jag och lillasyster fara och storhandla på solbacken, har ju som väldigt tomt i både skafferiet och kylen för tillfället.


Fick höra ett roligt rykte igår som tydligen går på stan som involverar mig och min pojkvän.....ibland är det ju tur att andra vet mer om en själv än vad man själv vet. Kan ju ta död på just det ryktet ganska snabbt egentligen men det skulle vara kul att få veta vem det är som startat det. För en gångs skull så är det ju faktiskt inget farligt rykte om man säger så mer bara komiskt.


Inte länge kvar nu ( 19-20 dagar) innan man får veta hur en del av framtiden ser ut, det enda man kan göra är ju att hålla tummarna att det inte blir värre.


Nu ska jag iallafall ta och börja vandra till lillasyster om en lite stund, blir upphämtade där klockan tolv av brorsan och hans kompis.


Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards