lollajapp

Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Ska väll...

Av Marie - 8 februari 2011 18:09

försöka sammanfatta besöket i Umeå lite kort bara, vill inte lämna ut allt för mycket detaljer...

For ju strax före tio från Skellefteå så vi var framme kring halv tolv, ringde D och berättade vart han skulle möta upp oss. Fick vänta ett par minuter på honom men det gjorde inget, hann röka en cigg och lugna nerverna lite hahaha.....

Gick runt på stan en stund och pratade om lite allt möjligt, föröskte dra ut på det egentliga samtalsämnet lite grann då jag verkligen hatar att såra andra människor.

Iallfall så va jag ju tvungen att få ur mig vad jag ville prata med honom om och det blev lite komplicerat...hmmm... va fan ska jag va så jävla mesig av mig för. Iallafall så ska han komma till mig vid nästa permiss och då ska vi väll få prata ostört med varandra utan nån annan ska sitta och lyssna hela tiden. Kändes ganska jobbigt att måsta ha en som övervakade alltihopa idag.

 Han vet då iallafall nu vart jag står i det hela och jag sa åt honom att han verkligen måste ta och tänka igenom det jag sagt. 


Uppdaterade också D om saker som skett i mitt liv senaste tiden som jag inte kunnat prata med honom om via telefonen och han var då tacksam över att jag var ärlig.......


Visst saknar jag honom på ett sätt, eller iallafall den person han är när han är nykter och kärvänlig mot mig. Jag vet ju dock att de tillfällena som han är sån är få så näää.......Vill inte må på samma sätt som jag gjorde tidigare nu när jag äntligen kommit så långt i min tillfrisknad.......


Fan va svårt allt detta ska vara, det är som svårt att bara släppa allt. Vi va ju som ändå ihop i drygt 6 år (eller ja enligt honom så är vi ju fortfarande det hahaha).....Känns ändå skönt att få allt sagt öga mot öga.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 13 augusti 2013 05:03

jaha så går det när man inte tänker efter alltså.   I dag så ska jag på möte på stöd och rehab och sen orka med att fira min älskling som fyller år, som tur är slipper jag stå för bakandet och tjaffs då hans mamma gör det :)   Vad har jag gjo...

Av Marie - 11 juni 2013 13:53

I söndags var det fördelsedagsfirande för min son Joakim och jag är glad att så många ville komma och vara med. Han blev nöjd över presenterna och att han fick umgås med sin storebror och kusin   . Efter firandet så åkte jag och Edwill till leos lekl...

Av Marie - 6 juni 2013 13:20

Jaha i dag ska alltså Sverige fira sin nationaldag, hmm inte märkt av så mycket av den saken faktiskt precis som tidigare år. Hos mig och killen blir det iallafall lugnt orkar inte ens ta mig till bonnstan för att fira. Vill ändå hälsa till folket ...

Av Marie - 2 juni 2013 12:53


Börja väll med att berätta att jag har efter många års velande äntligen gjort min första tatuering. Hade tydligen lite svår hud att gadda men färgen sitter då där den ska och den läker bra. Motivet är speciellt ritat för mig och jag är glad att jag g...

Av Marie - 3 maj 2013 17:29

nu är det fan jävligt längesedan jag uppdaterade här, har inte haft ork helt enkelt. Mycket har hänt och ändå finns det inte så mycket jag vill skriva om här. Kan berätta dock att jag fått diagnos från min utrdening och den lyder A-typisk Autism ( ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards