lollajapp

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Marie - 3 september 2010 11:45

på att vara sjuk, vaknade med feber imorse och det gör ont i hela kroppen.

Ångesten gör ju inte att det känns nå bättre precis heller.......

Fick telefonsamtal idag, varför har jag så svårt att säga ifrån på allvar. Kommer inte sluta bra det här. Alldeles för mycket känslor i omlopp just nu för min del.....vill så mycket men vet att det aldrig skulle fungera.

Måste bara tacka två speciella personer som faktiskt försökt få mig att må bra sista dagarna, det uppskattas verkligen sen har jag ju lillasyster som jag vet ställer upp i vått och torrt för mig.

Jag är stark, jag kommer att klara av även detta.......


Får se nu på söndag om en av kissarna försvinner då, måste ju ha iväg allihopa ganska så omgående. Är flera som sagt att de gärna skulle ta nån av katterna men islutändan så backar de ur.......


Har iallfall fått veta att det är inlämmnat förslag nu att J kommer att få börja sova hos mig och att det ska börja ganska snart......

I helgen kommer ju Edwill och han ska få se sitt rum för första gången, ser ut som en bombnedslag där just nu så det blir att försöka städa innan dess.


Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards