lollajapp

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Marie - 5 september 2010 14:40

ett otroligt långt samtal med en viss person via msn hela natten och blev glatt överraskad då denne dök upp nu på förmiddan, blev bara ett kort besök denna gång men denne kommer tillbaka senare i veckan. Känner mig faktiskt väldigt glad över att nån tagit sig den tiden att prata med mig på ett sånt sätt som denne gjorde. Har inte mått så här bra på länge, borde egentligen va hur trött som helst just nu (har varit vaken över ett dygn) men inte det minsta........

Får bara hoppas det blir fler gånger.


Idag fick hankatten nytt hem utanför stan, nu väntar jag bara på besked om den andra kattungen ska få komma till nytt hem den också redan nu i veckan. Trollet ska ju avlivas då ingen är beredd att ta henne.


Väntar just nu på att Edwill ska fara hem sen ska jag lägga mig och vila, inte sova, en stund.


Känns som jag bara bablar på egentligen om ingenting men mår så jävla bra just nu.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards