lollajapp

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Marie - 10 september 2010 02:57

utan sömn men det skiter jag fullständigt i just nu...haha...

Är på fruktansvärt bra humör just nu och kommer att bli på ännu bättre om några timmar.......

Har inatt fått veta det jag ville veta och det känns skönt att vi är på samma våglängd när det gäller saker och ting......blev du nyfiken nu Nettan ?


Måste bara vänta ca 12-13 timmar till innan lyckan kan bli fullständig......haha.

Innan dess ska katterna vara borta iallafall........


Kommer ha en spännade helg framför mig med många trevliga inslag.....haha


Borde egentligen sova, känner att humorn börjar vara helt fucked up.....men samtidigt somnar jag nu så vet jag att ångesten är tillbaka när jag vaknar och de e inge bra.....bättre jag försöker aktivera mig och håller mig vaken....hmmm...undrar vad grannarna skulle säga om jag sätter igång och städar den här tiden på dygnet.....haha

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards