lollajapp

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Marie - 1 januari 2011 00:20

firat in det nya året helt nykter för en gångs skull. Blev faktiskt förvånad att Edwill orkade hålla sig vaken ända fram tills nu. Jävlar va folk har satsat på fyrverkerier detta år, fortfarande fullt med smällar ute ju.

Första riktiga nyårsafton för mig som singel, helt ärligt så känns det väll rätt så trist men finns ju inte så mycket att göra åt det nu.........kul med lite omväxling om int annat hahaha.


Måste nästan skälla lite på en av grannarna som höll på och sköt raketer och smällare just utanför dörren, visst fan kan man gå en liten bit bort när man ser att det står folk ute.


Ja ja hur som helst hoppas jag att ni som läser får ett underbart år, jag vet då att jag kommer ha det iallafall. Nu ska jag ta och fortsätta hälla i mig resterande av pommacen och käka lite godis sen blir det väll att krypa ner i sängen.

Hoppas ni haft trevligt inatt och inte hamnat på akuten av nån orsak.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards