lollajapp

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Marie - 6 januari 2011 21:12

speciellt inte jag hahaha, fick ju för mig att eftersom yrseln var borta så var jag tillräkligt frisk att gå ut. Ett ganska stort misstag, mår fan inte bra nu men jag fick då i mig nå mat idag och det är ju bra.


På söndag fyller jag år (igen???), alltså året 2010 gick alldeles för fort. Har haft en massa konstiga känslor och minnesbilder från förra födelsedagsfirandet senaste dagarna (mycket kan bero på att jag varit sjuk) och en del av dem har jag nästan börjat må illa av. Visst hade jag kul då men vissa saker skulle jag som gärna ha kunnat glömma bort totalt.

Iallafall så verkar jag då få spendera denna födelsedag helt själv, inte många som vill bli smittade verkar det som hahaha. Mig gör det faktiskt inget har ändå planer på att ligga i sängen och glo på film hela dagen. Skulle dock ha tagit mig bort till coop och inhadlat lite grejer innan dess men eftersom jag knappt klarade av att gå hem till lillasyster så får jag nog skippa det......


Känns jävligt drygt och tråkigt att inte ha nån hos sig när man är sjuk, visst familjen finns ju men de kan ju som inte fylla det där tomrummet som finns. Fan va less jag håller på att vara själv samtidigt som jag älskar att vara det (jävligt skumt).

Så länge jag har kvar starka känslor för en viss herre så kommer jag ju inte att ge mig ut på jakt efter någon ny..........

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards