lollajapp

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Marie - 3 januari 2011 12:58

nu är jag fan less på den, vaknade med fruktansvärd huvudvärk och det ligger som en dimma över ögonen på mig........men så synd är det ju inte egentligen om mig, sänder en virituell kram och tanke till lillasyster som fick åka in på akuten igår :(.


Iallafall så var det inte det jag skulle skriva om egentligen. Måste få beklga mig lite idag vet inte riktigt vad som försegår i kroppen på mig för tillfället. Har börjat få en massa känslor som jag absolut inte vill ha nu. Saknar en person som jag inte borde sakna för fem öre. Bara att hoppas att det försvinner innan det är för sent bara..........

Sen så blev jag riktigt förbannad igår när jag gick ut, nån jävel har fått för sig att det är kul att slänga ägg på dörrarna här, för ett tag sen blev min granne utsatt för det och nu i helgen jag. Vem fan gör sånt, det är ju inte ett dugg roligt för den som måste ta bort det speciellt inte när det frusit fast på dörren.


Hade en riktigt skum dröm inatt också och som vanligt vaknade jag upp totalt förvirrad och kallsvettig (hatar när jag får sånna drömmar). Den var inte otäck eller så bara jävligt skum.

Ni vet en sån där dröm som sätter sig i huvudet och man minns detaljerna ganska klart långt efter att man vaknat. Man vill fortsätta drömma men ändå inte typ.


Jaja detta inlägg blev tillräkligt förvirrande skulle jag tro.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards