lollajapp

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Marie - 9 januari 2011 16:48

på födelsedagen. Inte ens nån jävla tårta har man fått idag, fan va synd de e om mig  (eller så inte hahaha).


Firade ju faktiskt lite igår/inatt med lite vin (blev bara tre glas) tillsammans med lillasyster och Ewe. Blev utgång till Calles där det slank ner en öl och en cider också. Synd bara att lillasyster inte mådde så bra och for hem ganska tidigt. Blev lite allsång på krogen och man fick träffa trevligt folk. Hade hur kul som helst och det var ju en ganska ny erfarenhet för mig att vara hyffsat nykter och ute så pass länge på ett sånt ställe. Gick hem vid tretiden och då blev det nästan direkt isäng för att få upp värmen i kroppen, synd bara att sällskapet saknades.


Idag så har jag faktiskt inte gjort ett skit, snackat en par timmar på msn med F och han fick mig till att förstå varför jag tycker om han så jävla mycket. Fan bättre vän får man leta länge efter. Uppskattar verkligen att han finns och alltid kommer att finnas där för mig (hans egna ord). Känns verkligen som jag kan berätta allt för han.


Fick telefonsamtal från Joakim imorse också, va jag saknar min lilla pojk.

Sen så ringde ju en annan viss herre och ville prata och ja jag kan väll som inte säga att jag saknar han precis.


Är sååååå sugen på nånting men orkar fan inte gå bort till coop för att panta så jag kan handla, har sjukt ont i ryggen och benen idag efter promenaden hem inatt.


Är ju ett par timmar kvar av födelsedagen och det är ju som bara att vänta och se om det händer nått skoj (mest troligen inte men man ska aldrig ge upp hoppet hahahahaha).

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards