lollajapp

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Marie - 25 januari 2011 19:00

uppdatera bloggen lite....

Hmm....Blev ju lite festande i helgen och kul hade jag men det känns verkligen att jag inte orkar med lika mycket längre. Nu blir det då att ta det lungt ett tag framöver skulle jag tro, kroppen hänger inte riktigt med.


Har haft umgänge med J idag och det var bara så synd att tiden gick så fort, han ville inte ens fara när de skulle hämta honom :(.

Blev att äta lite sen gå bort till lillasyster för att hämta en pulka och Doris sen va vi ute drygt en timme uppe i skogen. Kom hem och såg på lilla sjöjungfrun sen var klockan helt plötsligt två.....


Blir nog tillfälligt hundägare nästa månad *YEYY*. Får hoppas det kommer gå bra.


Har väll egentligen inte allt för mycket att skriva om idag just så det blir bara ett kort inlägg.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards