lollajapp

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Marie - 17 januari 2011 18:43

Va ju och träffade jobbcoachen idag och det gick hur bra som helst, måste lära mig att inte bygga upp ångesten så jävla mycket innan sådana här saker.....

Satt iallafall och pratade med henne över en timme och i kanske tio minuter av denna timme så snackade vi om vad hon kunde hjälpa mig med hahaha resten av tiden så blev det att prata om hur liten stan egentligen är. Kom fram till att hon kände ju nästan hela min bekantskapskrets ju och hon visste vem jag var även om hon inte träffat mig tidigare. 

Hon skulle då kolla upp en grej åt mig och jag hoppas verkligen på possetivt besked imorgon då vi ska träffas igen. Ska även få börja i en grupp som de på urkraft samkör med psykiatrin/af/försäkringskassan för dem som varit sjukskrivna eller är sjukskrivna, denna grupp ska alltså börja redan imorgon så det blir upp tidigt för min del.

Är på otroligt bra humör idag, är så kul när det äntligen börjar hända nånting är sjukt less på att bara gå hemma hela tiden.


Blev en hel del promenader idag men som tur är så har jag då inte lika ont som jag brukar. Ryggvärken ligger på samma nivå som när jag vaknade för en gångs skull.

Blir dock att ta bussen till Skeria/Urkraft imorgon då det är så pass tidigt jag ska vara där men sen blir det promenad hem till lillasyster.


Ångesten inför besöket i Umeå börjar då släppa lite grann.

Längtar så fruktansvärt tills nästa vecka då Joakim kommer och vi ska vara helt själva jag och han för en gångs skull. Får försöka hitta på nått extra kul tills dess, är det fint väder så går det ju att vara ute annars blir det väll att fixa nå pysselgrejer eller nått.


Bara två månader kvar till London, YEYYYYY....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards