lollajapp

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Marie - 28 januari 2011 23:14

att jag kommit i klimakteriet hahahaha, fryser och svettas om vartannat (vägrar bli sjuk igen).


Idag så har jag varit en sväng på stan med lillasyster och Emma, handlade lite på Ica sen blev det att stressa hem pga att Edwill skulle komma. Som tur var så blev han avsläppt hos syrran så det blev att lasta av matvarorna hemma och sen gå dit.


Bröllopsmiddag imorgon och har beslutsångest över vad jag ska ha på mig, känns som fel att komma dit svartklädd men har som inte så mycket andra färger i garderoben hahaha. Försökte hitta nått snyggt på staaan men gillade typ inget som fanns där. Visst jag är stor men lite stil kan det väll ändå vara på kläderna, vill inte se ut som en gammal tant......

Har ju ett par timmar på mig att hitta nått hyffsat lämpligt i garderoben men fan va svårt det är.....


 Måste ju berätta att Edwill numera använder glasögon (min egna lilla Harry Potter hahaha), han är så söt i dem. Ska kolla med honom i morgon när han vaknar om det är okej att jag lägger upp en bild här på bloggen på honom (finns för mina vänner att se på facebook redan).


Ångest över besöket i grannstaden, inte länge kvar nu.......Får väll hålla både tummar och tår att allt kommer att gå bra........

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards