lollajapp

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Marie - 10 november 2010 23:18

på att en viss person ska dyka upp. Blev som glad när denne skickade messet och frågade om denne fick komma och sova hos mig inatt.......

Måste bara säga att jag skiter fullständigt i vad det går för rykten och vad folk får för sig att jag gör bara för att jag umgås med denne person, denne gör att jag mår bra och jag kan för en gångs skull säga att jag verkligen har en VÄN som ställer upp för mig. En som verkligen vill umgås med mig utan att det ska vara en massa alkohol inblandat.

Visst har jag mina syskon också (speciellt lillasyster) som finns där för mig men det är ändå inte samma sak.


Jaja iallafall så ska de ju dra in fjärrvärme i huset nu närmsta tiden så jag kan ju glömma att få sova på morgonen. På fredag eller måndag så ska de komma och plocka bort varmvattenberedaren plus borra hål i väggarna hos mig så då kommer jag att rymma hemifrån. har som bara inte bestämt mig för vart jag ska ta vägen än haha.


Imorgon blir det även en sväng till stan och träffa min handläggare på AF, orkar egentligen inte fara dit men måste om jag ska kunna få nå pengar närmsta månaderna. Fattar bara inte varför jag måste dit då de ändå sagt åt mig att det är lönlöst att söka nå jobb för min del. Ska ju utredas innan jag kan få nån hjälp och det dröjer då några månader till innan det händer.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards