lollajapp

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Marie - 18 november 2010 14:59

Ja vad ska jag berätta om mina föräldrar då.......


Pga att jag egentligen inte vill outa någon och skriva sånt som berörda personer kan ta illa upp av så kommer jag inte ge så mycket information om just mina föräldrar.

Min pappa bor i Adak och jobbar inom skogsindustrin, för ett par år sen fick han diagnosen KOL. Våran kontakt är väldigt dålig och på ett sätt känns det som ändå bra. Jag har väll som aldrig varit ett av hans favoritbarn precis och jag har känner inget behov av att vara det heller.

Mamma finns i närheten av stan och våran kontakt är hyffsat bra i perioder. Pga hennes (ibland felaktiga) val i livet så har jag som tagit lite avstånd från henne. Hon försöker så mycket ibland att det blir kaos av det hela. Jag älskar verkligen min mamma men ibland kan hon vara på gränsen till för mycket för mig.


Båda mina föräldrar har haft svårt att acceptera vissa val jag gjort i livet men de har ändå låtit mig göra mina egna misstag.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards