lollajapp

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Marie - 28 november 2010 10:02

en rubrik medvetet så istället för att skriva om vad jag har haft på mig idag ska jag skriva om:


Mina syskon


Jag har fyra helsyskon och en halvbror, alla mina helsyskon finns i eller strax utanför stan. Får väll ta dem i turordning åldersmässigt.


Rikard (halvbor): Kan egentligen inte säga så mycket om honom då jag bara träffat honom en gång vad jag kan minnas. Han är iallfall pappas älsta so.


Mikael: Bor strax utanför stan och vi har väll som en helt okej relation med varandra kan dröja ett tag mellan gångerna som vi pratar eller träffas. Har festat en hel del ihop och har en hel del skumma minnen från en del av dessa tillföllen hahaha..


Ulrica: Storasyster som också bor strax utanför stan. Relationen mellan oss har varit lite hit och dit senaste åren. Jag är glad över att ha henne då hon har funnits där för mig i många av mina svåra perioder i mitt liv.


Robert: Bor för tillfället i samma område i stan som jag och vi träffas väll rätt så ofta. Vet som inte riktigt vad jag ska säga om honom, hjälper en när man verkligen behöver.


Jeanette: Min underbara lillasyster som bara bor en gata ifrån mig. Våran relation växer hela tiden och hon finns alltid där.  Mitt liv skulle bli extremt meningslöst utan henne. Hon är väll den enda av mina syskon som jag pratar med i princip dagligen.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards