lollajapp

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Marie - 11 november 2010 12:07

snack inatt och jag kunde faktiskt hålla mig någorlunda seriös även fast jag var typ hyperövertrött......haha

Det mesta av snacket var faktiskt väldigt givande, nu är det som ganska mycket mer fastställt hur det är mellan oss och vad det är som är mellan oss.


Fan va bra det har kännts inatt då man vaknat till och det första man mötts av är ett par vackra ord och en varm famn att krypa ner i. Längesen nån behandlade mig på det sättet.

Att man kan må så bra av att få ärliga komplimanger av nån..........


Är dock fortfarande förrvirrad en aning om vad personen egentligen vill och vad jag vill framförallt. Vet att det aldrig skulle bli speciellt lyckat om det skulle bli nått mer än vad det är idag och inatt fick jag höra ännu ett skäl till varför vi inte ska gå vidare och jag håller med fullständigt. Varför förstöra en underbar vänskap.


Idag arbetsförnedringen (nää inget stavfel), ska ta och samla ork till att fara dit men har absolut ingen lust.........

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards