lollajapp

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Marie - 15 november 2010 07:09

har inte sovit nånting på hela natten och det kommer bli en jävligt lång dag för min del......Eftersom de ska komma och dra en massa rör för fjärrvärmen hos mig idag så ska jag rymma in till stan en sväng, måste som bara vänta på att klockan ska gå lite.


Två dygn utan cigg och före det så rökte jag max fyra cigg per dag under ett par dagar...borde ju egentligen passa på att sluta nu men vill inte......känns som att det blir för mycket att ge upp både festandet och ciggen på samma gång.


Får iallafall träffa en viss person idag en liten sväng åtminstone, måste verkligen prata med denne igen...fattar inte alls vad som händer för tillfället.


Ska för en gångs skull bjuda på en låt, ENJOY!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards