lollajapp

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Marie - 17 november 2010 11:56

Oj vad svår denna var, har funderat på den sen igår......

Min absoluta första förälskelse var som för så många andra i en kändis nämligen Taylor i gruppen Hanson......Tror det är därifrån min beundran av killar med långt hår kommer från också hahaha.

Fanns väll en del killar i skolan och så som jag var lite småkär i men jag kan som inte säga att det var riktig kärlek. Jag var som inte överdrivet intresserad av att bli tillsammans med någon även om jag hade en hel del chanser till det.

Min första pojkvän hade jag i slutet av åttan, han hette Tor och vi var tillsammans ca 7 veckor bara......handlade väll inte så mycket om kärlek från min sida egentligen.

Första förhållandet där jag verkligen hade känslor för killen måste ha varit min älsta sons pappa. Från början så blev jag tillsammans med han pga helt andra orsaker men känslorna växte fram under vårat förhållande. Hela 8 månader höll det mellan oss....

Har haft en hel del förhållanden sen sist, vissa bara för att medans andra har jag verkligen haft nån typ av känslor för....


Jag har svårt att bli kär/förälskad och mycket beror på att jag tvivlar på mig själv hela tiden...Hur kan nån få känslor för mig och varför?


Ja jag erkänner om nån missat det jag är förälskad just nu i en underbar kille men det kommer som inte bli mer mellan oss än vad som redan är. Jag har en tendens att hitta killar som på ett eller annat sätt inte är bra för mig, så även denna gång.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards