lollajapp

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Marie - 26 november 2010 12:04

Har funderat en hel del över vad denna rubrik egentligen betyder, det är ju helt inviduellt och det jag tänker på är ett specifikt minne.....Finns ju en hel del av dessa att välja bland.


Ett ögonblick/minne som verkligen har satt sina spår hos mig är när jag fick min första riktiga panikångestattack. Jag har som inga minnen av vad som egentligen hände men jag minns känslorna och tankarna fortfarande. Hade jag fått rätt hjälp redan då så kanske det inte hade måsta bli så illa som det är idag.

Eftersom jag var i ett stadie i mitt liv då jag ville dö just då så blev denna attack ändå min räddning på nått sjukt sätt. Känslan av att vara på väg att dö var inte så trevlig som jag hade fått för mig. Just då visste jag ju inte vad det var som hände med mig och jag blev där för ett ögonblick helt säker på att min tid här i livet var slut.


Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards