lollajapp

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Marie - 1 december 2010 20:37

idag en sväng.....

Måste bara få berätta att jag har ett geni till son, nog visste jag att han var smart men samtalet idag var över all förväntan. Får väll bara hålla tummarna att det fortsätter i samma stuk framöver. Special pedagogen som utrett honom hade bara en massa possetiva saker att säga och tydligen var hon väldigt imponerad av honom....


Fjärrvärmen verkar som va klar strax också så till helgen blir det att städa och fixa iordning lägenheten ordentligt *JIPPI*.


Ska sitta hundvakt tills på fredag också, blir som skönt att ha Doris här så jag har nånting att fokusera på ett par dagar.


Hänt en annan sak också som jag är ganska så fundersam över och för tillfället vet jag inte riktigt hur jag ska hantera saken men men som vanligt så löser det sig nog.....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards