lollajapp

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Marie - 7 december 2010 12:10

Ja vad finns att säga, har både hänt och kommer att hända en hel del nu under december.

Vill ju som inte riktigt skriva ut allt heller då en hel del är oviktigt vetande för dem som inte är inblandade i händelserna.

Många fina och en hel del skumma minnen kommer jag då att ha från slutet av detta år. Livet har tagit en totalomvändning för min del och mycket till det bättre för tillfället iallafall.

Trotts att det börjar närma sig Jul så har jag inga riktiga julkänslor (har varit så ett par år nu). Känns som inte som det är samma sak längre att se fram emot högtider.


Inväntar besök så jag orkar inte skriva nått vidare långt inlägg..........Är grymt rastlös och som vanligt så är det ju så att den som väntar på nått gott(?) väntar alldeles för länge.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards