lollajapp

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Marie - 10 december 2010 13:23

Måste ju först be om ursäkt för uppehållet från bloggen nu i veckan, dök upp lite oväntade grejer och har knappt suttit vid datorn nånting. Fått höra en del grejer i veckan både possetiva och negativa som jag har varit tvungen att fundera en hel del över.


Vilket ögonblick ska jag välja denna gång då...hmmm

Kan ju berätta om första gången brorsan söp ner mig. Var inte speciellt gammal minns inte riktigt hur gammal jag var dock. Vi satt iallafall hemma i Adak i köket och drack hemgjort vin......hahaha. Drack väll bara tre eller fyra glas men var riktigt onykter. Mamma och pappa satt i vardagsrummet och jag blev helnojig för jag vågade inte gå till mitt rum.....va helt säker på att de skulle upptäcka mig. 

Minns sen bara att jag vaknade upp ett par timmar senare i min säng....


Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards