lollajapp

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Marie - 16 december 2010 17:31

förutom de självklara (mina barn) så saknar jag en hel del men ändå inte.

Jag saknar att ha ett stabilt liv, en ordnad ekonomi, en fast punkt osv. Jag saknar personer som har gått bort eller flyttat, vissa personer som jag tappat kontakten med senaste tiden.

Mest av allt så saknar jag nog på ett sätt ett förhållande men jag vet att jag inte är riktigt redo än att skaffa nått, trivs ju ändå rätt så bra med att vara fri. Sen är det ju så att den jag vill ha är helt fel person för min del att bli tillsammans med.......det skulle aldrig funka i längden.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Har ju haft julfirande med Joakim idag och det blev lyckat iallafall. Ska inte berätta så mycket om just det pga att alla inblandade inte vill bli nämnda och det är svårt att berätta det hela i stora drag. Barnen blev då glada över att få öppna paket före julafton...... Jag fick också paket idag, jätte fina saker men det jag blev som gladast över var de inramade fotografierna på barnen. Mina bebisar börjar vara stora nu ju *SUCK*.


Tänkte faktiskt lägga upp en bild på mig själv från idag. (Enda bilden där det inte syns hur mörk jag är under ögonen pga sömnbrist.)

 


Ikväll blir det dock att försöka lägga sig tidigt, måste fan sova ordentligt nån natt..........

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards