lollajapp

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Marie - 6 december 2010 15:36

Egentligen kan jag väll som inte säga att jag ångrar nånting då allt som hänt har bidragit till att jag är den människa jag är idag och att jag träffat de människor som jag gjort genom årens lopp. Jag hade ju inte heller haft de underbara upplevelserna/sakerna som faktiskt har kommit till av de negativa......

Visst finns det saker som jag helst av allt vill glömma men innerst inne så vill jag egentligen inte ha dem ogjorda heller.


En sak som  jag tänkt mycket på iallafall är detta med att jag var så ung när jag fick mitt första barn. Jag berättar gärna för andra som funderar på att skaffa barn unga om hur jag har haft det och jag kan bara hoppas på att nån iallafall tänker om och väntar ett tag till innan de sätter en ny människa till världen utan att ha bättre förutsätningar. Jag ångrar ju absolut inte mina barn men jag kan känna ibland att det hade varit så mycket bättre om jag väntat ett par år till.....


_____________________________________________________________


Fick BTW två underbara samtal idag.......först från Skebo då de sa att frysen blir utbytt imorgon klockan tio sen från soc om att Joakim får börja hörselklassen redan nu efter nyår. Väntar bara på att handläggaren ska dyka förbi så jag får skriva på papper om att det är okej för min del (självklart är det det, kunde inte ha blivit mer lycklig av det beskedet).


Får väll se sen ikväll också om det blir ytterligare ett besök av en annan person, denne har varit lite svår att få tag i senaste tiden och är inte speciellt snabb på att skicka svar på sms idag av nån anledning (jo har fått ett mess idag så jag vet att denne lever).....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards