lollajapp

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Marie - 15 december 2010 19:02

är sängen hahaha...Nä men allvarligt så har jag faktiskt inte riktigt nån plats där jag riktigt trivs. Är jag hemma vill jag bara bort och är jag borta så vill jag bara hem typ.

Jag tror det hela handlar om sällskapet och omständigheter som gör att man trivs mer på ett ställe än på ett annat och inte själva platsen i sig.

Älskar att sitta nere vid älven och bara meta men bara på sommaren och bara om det är rätt folk (skulle aldrig göra det ensamen pga min vattenskräck) tex.....


_______________________________________________________________


Imorgon så är det julfirande med Joakim, har bara ett par meter att gå så jag kan ta det hyffsat lungt på morgonen. Får väll se hur många som dyker upp och vill va med på firandet.

Resten av veckan och helgen ser ut att bli ganska lugn, inget inplanerat iallafall just nu. Början av nästa vecka så får jag väll eventuellt besök (kan bli tidigare också) och då kommer jag som vanligt inte va kontaktbar på nätet och det kommer bli nån dags uppehåll från bloggen. Julafton ska firas med lillasyster och c/o..........får väll hoppas på att det blir lyckat. Har som ingen julkänsla i kroppen än och det är bara drygt en vecka kvar hmmmm.....*suck*

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards