lollajapp

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Marie - 2 december 2010 16:04

Än en gång så hoppar jag över en rubrik, jag tycker själv inte att det är vidare intressant att skriva om vad jag har haft för kläder på mig under dagen så ni får leva med det.....


Vad ska jag skriva om mina drömmar då, har ju som en hel del av dem som jag verkligen förösker att förverkliga sen en hel del som är i princip omöjliga att nå.....

få göra en typ av punklista och ge en kort förklaring till hur jag tänker, kom ihåg att jag inte kommer att skriva precis alla drömmar jag har för de skulle ta en evighet.Och jag kommer inte att ta dem i någon specifik ordning......hahaha.


Bli miljonär- fan va livet vore så mycket enklare om man slapp tänka på ekonomin hela tiden, bara den som verkligen har levt fattigt kan förstå varför.

Bli frisk- från allt, jag är spyless på att vara sjuk både fysiskt och psykiskt. Den psykiska delen jobbar jag ju på hela tiden och jag börjar närma mig ett mer normalt liv.

Få hem mina barn- behöver väll som ingen förklaring egentligen.....

Utbilda mig- Har länge velat bli socionom men vägen dit är lång och som det är just nu så är detta en av dom drömmar som ses som i princip omöjliga.

Resa- har många ställen som jag skulle vilja besöka måste bara ta itu med ekonomin och mina rädslor först.

Stabilt liv- Jag jobbar verkligen på detta men de är svårt att få till det som läget ser ut just nu.



Andra typer av drömmar är ju sådana man har när man sover och mina är helt fucked up majoriteten av gångerna. Jag har som lärt mig att tyda mina egna drömmar nu och jag vet vad som är på gång att hända när vissa drömmar dyker upp.

Jag drömmer ofta sanndrömmar och tyvärr så är de ju inte av den trevliga sorten. Många gånger vill jag verkligen inte sova för att slippa dessa drömmar, kan inte säga att det är mardrömmar jag har utan de e mer känslorna jag får efteråt som jag inte vill ha.


Får väl duga så här tills vidare iallafall, ni läsare får ju mer än gärna fråga om det är nått ni undrar över.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards