lollajapp

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Marie - 3 december 2010 11:35

listan så det blir enklare att hålla reda på vart jag är nånstans...


Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek 
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag 
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
(inlägg utbytt)
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
(inlägg utbytt)
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första kyss

Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här
saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Av Marie - 3 december 2010 11:20

Ja vad kan jag säga om den egentligen....

Min första riktiga kyss fick jag när jag var 15 år gammal av min dåvarande pojkvän (min första riktiga pojkvän). Egentligen var det väll som ganska taffat och inte alls som jag föreställt mig att det skulle vara men det funkade ju ändå.

Pussar och så fick man ju redan när man var liten och jag räknar inte det som samma sak.


Om det är något som inte finns med på listan nu som ni vill veta om mig så går det bra att skriva nån kommentar eller fråga så ska jag föröska att besvara så fort som möjligt.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Måste ju bara skvallra att jag fick oväntat besök igår. Blev då glatt överaskad av att få sällskap under natten trotts att jag inte var speciellt frisk. Får väll se om personen behagar att dyka upp senare idag igen eller om det blir nästa vecka. Får se vart allt detta kommer att leda nånstans i slutändan, ett seriöst förhållande är iallafall inte att tänka på.


Ska iallafall va och lämna igen Doris idag och sen försöka bota ryggvärken på nått sätt, känns inte alls bra för tillfället. Vaknade klockan sju imorse av att jag knappt kunde röra mig...........

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards