lollajapp

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Marie - 12 december 2010 21:13

Finns en hel del olika saker som gör att jag mår bättre men då ska de rätta sakerna va vid rätt tillfällen också.......

Tex att få en komentar av en person som bara menar väl kan vid fel tillfälle trigga igång en massa oönskade känslor och händelser medans samma kommenatr från en annan person vid rätt tillfälle kan göra att jag mår hur bra som helst.

Jag mår bra när folk i min omgivning mår bra, när saker och ting går som jag vill ( e lite av en egoist ibland) och när jag får umgås med mina barn.

Har ju mått fruktansvärt bra psykiskt senaste halvåret tack vare en speciell person. Denne har verkligen gjort allt i sin makt för att liva upp mitt liv och försökt få mig att förstå vilken underbar människa jag egentligen är. Denne har funnits där när jag inte kunnat sova, när tankarna i huvudet tagit över totalt och legat där vid min sida när mardrömmarna varit för svåra för mig att hantera. Denna människa betyder så mycket för mig.

Mår ju aven jävligt bra av att ha en sån underbar kontakt med min lillasyster och hennes dotter. Min syster som ställer upp när det är svårt och som förstår att livet är åt helvete ibland.

Denna låt tillägnas dig Nettan:



En annan sak som gör att jag mår bättre är ju musik, bäst mår jag när jag sjunger själv sen e de andras problem om de inte klarar av att lyssna på min (hmmm) vackra stämma hahaha....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards