lollajapp

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Marie - 14 december 2010 13:44

Hoppar över en rubrik nu igen då jag absolut inte kom på nånting att skriva....


Jag har faktikst en hel del rädslor och många av dem kan kopplas ihop med min socialfobi och panikångest.

  • Möten, spelar ingen roll om de är planerade eller spontana.
  • långa bussresor
  • konflikträdsla
  • att folk ska se hur jävla sjuk i huvudet jag egentligen är.
  • plus en hel del till

Rädslor utöver det


  • vatten, kan jag inte se eller känna botten så vägrar jag va i närheten av djupare vattendrag.
  • flygande kryp
  • höjdskräck
  • att dö
  • att bli totalt övergiven av alla
  • m.m

Finns egentligen en massa saker som jag är rädd för men det skulle ta alleles för lång tid att skriva upp alla.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards