lollajapp

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Marie - 11 december 2010 12:57

Finns ganska mycket som gör just det men först och främst oärliga människor.

Folk som inte kan hålla va de lovar och går bakom ryggen på sina vänner......

Folk som inte vill förstå eller ens föröska sätta sig in i hur andra tänker och känner.

Jag är ju i ett stadie i livet just nu då jag gör allt för att må bra och visst har jag tagit en del i andra ögons felaktiga beslut senaste tiden men de flesta ser bara de små detaljerna och inte alltihopa.

Jag är fullt medveten om vad jag sysslar med, tro mig med min ångest så är det en del av mitt liv att tänka igenom och analysera lilla minsta steg jag tar hela tiden. Jag skulle inte göra nånting som inte skulle va bra för mig.

Får hela tiden höra -"men tänk på barnen". Det gör jag hela tiden men samtidigt måste jag börja tänka på mig själv också. Hur ska jag kunna vara en bra mamma om jag inte mår bra?


En annan sak som upprör mig är inkompentent sjukhuspersonal. Läkare först och främst som inte vill lyssna på sina patienter, det är ju som ändå de som är sjuka som vet bäst vad som försegår i kroppen.

tex så var jag ju tidigare i veckan till vårdcentralen för att ta prover och det står i min journal och jag sa även till att det är i princip omöjligt att ta blodprover från armvecken på mig. Sex försök och punktering på en åder innan de ens kom på tanken att testa någon annanstans.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards