lollajapp

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Marie - 5 december 2010 12:11

Har ju som 25 stycken att välja mellan.

Som barn måste det ha varit den gången då pappa gav mig ett halsband med en liten guldängel på, faktiskt enda gången jag kan komma ihåg att PAPPA har gett mig något som han själv valt ut. Kommer dock inte ihåg hur mycket jag fyllde.


Som tonåring så är det nog min 18 års dag. Blev bjuden hem till mamma och meningen var att det skulle bli som en lugn kväll. Gick och la mig i badkaret och efter en liten stund hör jag hur det börjar leva om i lägenheten hennes när jag kom ut från badrummet så var det fullt med folk i lägenheten som skulle fira mig. Blev lite bråk och så under kvällen men allt som allt kan man väll säga att den dagen var fruktansvärt lyckad.


Som vuxen så måste det nästan ha varit nu i år då jag fyllde 25...intensivt firande och jag har inte mycket minne av just det men vet att jag hade fruktansvärt kul majoriteten av tiden. Jag kan inte tacka folket som var med nog mycket, detta är ett minne som jag för alltid kommer att bära med mig.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards