lollajapp

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Marie - 13 december 2010 11:35

måste ärligt säga att de e väldigt lite som gör att jag börjar gråta nu. Har slösat alldeles för många tårar på saker som egentligen inte betyder nått i längden.

Senaste året så är tillfällena då jag gråtit lätträknade och majoriteten av de gångerna har det varit mitt ex som varit orsaken.

Gråter inombords gör jag ganska ofta däremot speciellt då det handlar om barnen eller att nån av mina närmaste mår dåligt.


_______________________________________________________________


Måste nog till vårdcentralen idag men vill verkligen inte........

Ska på möte nu på eftermiddan men vill inte dit heller.

Har så fruktansvärt ont i hela kroppen just nu och kan knappt röra mig, vill bara lägga mig i sängen igen och sova bort smärtan men kan inte.

Känns som det bara är en massa krav idag på att jag ska göra allt på en och samma gång.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards