lollajapp

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Marie - 17 december 2010 21:55

bara för att jag är lite uttråkad för tillfället...


1. Hur gammal är du om 5 år? 30
2. Vem träffade du senast? Lillasyster,Julia och brorsan
3. Hur lång är du? ca 185
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Elf
5. Vem ringde du senast? lillasyster
6. Hur löd ditt senaste sms? skriver jag inte ut här heller, alldeles för privat ju...hahaha
7. Vad är dagens planer? inga alls, sitta uppe tills jag blir tillräkligt trött för att kunna sova typ...
8. Föredrar du att ringa eller smsa? smsa
9. Är dina föräldrar gifta, skilda eller sambos? Skilda
10. Vilken ögonfärg har du? Melerade...
11. När vaknade du idag? första gången vid halv fyra imorse sen klockan sju..
12. Har du nån gång hittat en katt? Japp
13. Vilket är ditt favoritställe? skrivit ett blogginlägg om det, leta..
14. Vilken plats föredrar du minst? Centrum...
15. Var tror du att du befinner dig om 10 år? På en parkbänk i stan tillsammans med a-lagarna hahaha..nää har ingen aning, vill inte göra planer så långt framåt i tiden..
16. Vad skrämde dig som barn? En hel del...
17. Vem fick dig senast att skratta? Fredrik.....
18. Sover du på nån speciell sida? nää snurrar runt ganska mycket när jag väl sover..
19. Känner du någon som fyller år samma dag som du? Inte vad jag kan komma på..
20. Kan du andra språk än svenska? Engelska, lite franska och lite tyska..
21. Har du nån gång åkt ambulans? Måååånga gånger..
22. När kysste du senast någon? alldeles för länge sen, typ en vecka eller nått...
23. Fördrar du havet eller pool? Pool alla gånger..
24. Vem är den roligaste människan du känner? Svårt att välja står nog ganska lika mellan lillasyster och Fredrik...
25. Välj 3 ärr på din kropp? Höger hand (ringfingret), klämde mig i en strykbräda när jag var liten och fingertoppen fick sys fast igen. Höger axel, andra gradens brännskada pga korvspad. Vänster hand, operation.
26. När var du senast i kyrkan? När Julia döptes
27. Vad sover du i? sängen
28. Äger du något dyrt smycke? Jo de gör jag men det har mest ett sentimentalt värde.
29. Vad är du mest nöjd med dig själv? Mitt vackra utseende hahahahaha, nää men att jag är jag och jag står för det.

30. Vad ska du göra efter du är klar med detta? Det vet jag inte, fortsätta slösurfa på nätet en stund till iallafall och fortsätta min konversation med F...

Av Marie - 17 december 2010 11:57

Har jag ens några sådana..hmmm..., jag har drömmar och önskemål om saker och ting men faktiskt så kan jag inte säga att jag har speciellt många ambitioner här i livet.....

Jag försöker göra det bästa av den tid jag har kvar här i livet och det är ju som bara ett pluss om det jag önskar mig händer.....

Något jag strävar efter är ju att bli frisk först och främst mentalt sen att få hem mina barn. Utöver det så finns det nog inte så mycket just nu iallafall.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 flera gånger per dag
 en gång per dag
 nån gång i veckan
 några gånger per månad
 en gång i månaden
 några gånger per år
 en gång per år
 första gången
 aldrig......

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards